Mes garantuojame nepriekaištingą savo gaminių kokybę. Garantiniu laikotarpiu nemokamai šaliname gedimus, atsiradusius dėl firmos-gamintojos kaltės.
Garantija suteikiama tik tuo atveju, jeigu įrenginio montavimo, paleidimo-derinimo darbus atliko VIESSMANN įgaliota įmonė, vadovaudamasi mūsų reikalavimais. Garantinius,
techninio aptarnavimo darbus turi teisę atlikti tik specialiai VIESSMANN įmonėje apmokyti ir atestuoti techninės tarnybos darbuotojai.
Dujiniams ir skysto kuro katilams, boileriams, automatinio valdymo ir reguliavimo įtaisams, kitai Viessmann įrangai suteikiamas garantinis 24 mėnesių laikotarpis, su sąlyga, kad po šildymo sezono yra atliktas įrangos techninis aptarnavimas, kuris nėra garantinio aptarnavimo dalis (garantinė prievolė) ir kurį ĮMONĖ atlieka VARTOTOJUI pagal nustatytus įkainius. Tuo tikslu Viessmann rekomenduoja pasirašyti aptarnavimo sutartį su įgaliotomis įmonėmis. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo kitos po įrenginių paleidimo dienos, bet ne vėliau kaip po trijų mėnesių nuo įrenginio pirkimo dienos. Jeigu įrenginys paleistas (t.y. atiduotas eksploatuoti VARTOTOJUI) vėliau negu 3 mėn.
nuo pirkimo datos, tai garantijos terminas atitinkamai trumpinamas tokiu terminu, kuris praėjo po 3 mėn. nuo pirkimo iki įrenginių paleidimo datos.
Garantijos galiojimo terminas nepratęsiamas ir neatnaujinamas.
Prašymas atlikti techninį aptarnavimą ir remontą garantinio laikotarpio metu gali būti pateiktas Viessmann įgaliotai įmonei, kuri atliko įrenginio montavimo ir/arba
paleidimo ir derinimo darbus. Šiuo atveju galutinis vartotojas privalo pateikti užpildytą garantinį taloną.
Garantija netaikoma visiems defektams ir gedimams, kuriuos sukėlė:
Netinkama suskystintų dujų, skystojo kuro ir jo priedų kokybė, neteisingas kuro tiekimo vamzdyno įrengimas
Netinkamas dujų slėgis, kurio dydžiai neatitinka techninėje dokumentacijoje nurodytų reikšmių
Atmosferos, chemijos ir elektros veiksniai (pvz., elektros srovės įtampos svyravimai)
Klaidos projektuojant ir statant pastatus bei įrengimus
Korozija (jeigu jos kilimo priežasčių neįmanoma paaiškinti jau egzistuojančiu defektu, už kurį būtų atsakinga įrengimus sumontavusi firma)
Natūralus tam tikrų detalių susidėvėjimas, pvz., purkštukas, užkūrimo elektrodai
Netinkamas įrengimų aptarnavimas ar neprofesionalus elgesys su jais
Neteisingas katilinės oro tiekimo ir dūmtakio instaliacijų įrengimas arba jų gedimai
Nešvarumai katilinėje, dulkės, aerozoliai, agresyvi cheminė aplinka ir t.t.
Netinkama termofikacinio kokybė, neteisingai sumontuota šildymo sistema ar armatūra
Garantija netaikoma dužioms detalėms, pvz., iš stiklo arba plastiko, įvairioms lemputėms ir pan. Garantiniu laikotarpiu
sugedusios detalės remontuojamos arba keičiamos naujomis. Pakeistos sugedusios detalės tampa firmos nuosavybe.
Protherm garantinio sąlygos
Garantiniai Protherm įsipareigojimai
Garantiniu laikotarpiu šalinami gedimai, atsiradę tik dėl gamintojo kaltės.
Vartotojui suteikiama 24 menesių garantija, skaičiuojant nuo paleidimo datos, bet ne didesne kaip 36 menesių, skaičiuojant nuo gamintojo
pardavimo datos, garantija. Garantija galioja tik tada, jei:
įrenginio paleidimo - derinimo darbus atliko Protherm įgaliotos organizacijos atstovas
po pirmų 12 eksploatacijos menesių buvo atlikti įrenginio profilaktikos darbai. Jei tokie darbai nebuvo atlikti, tada garantinis
laikotarpis sutrumpėja iki 12 menesių, skaičiuojant nuo katilo paleidimo datos. Informacija apie profilaktikos darbų atlikima turi
buti persiųsta oficialiam gamintojo atstovui
paleidimo metu buvo pilnai užpildyta "Protherm gaminio apskaitos kortele", ir serviso organizacija persiuntė oficialiam gamintojo
atstovui
Garantinio laikotarpio pradžia skaičiuojama nuo įrenginio paleidimo datos, bet ne vėliau kaip po trijų mėnesių nuo įrenginio pardavimo galutiniam pirkėjui.
Garantija taikoma tik tada, jei katilo paleidimo ir derinimus darbus atliko "Protherm" įgaliotos įmonės ar asmenys (toliau "serviso įmonė"). Įgaliojimo faktą liudija serviso meistro turimas antspaudas, kurio pavyzdys yra pateiktas garantiniame talone.
Paleidimo - derinimo bei profilaktikos darbai yra mokami. Konkretūs įkainiai bei garantinių darbų atlikimo terminai ir sąlygos yra apibrėžiamos sutartimi tarp "Protherm" įrenginio vartotojo ir vartotojo pasirinktos serviso įmonės. Ši sutartis turi būti sudaroma vartotojo iniciatyva prieš atliekant paleidimo-derinimo darbus.
Serviso įmonė gali atsisakyti paleisti katilą ir suteikti jam garantiją, jei įrenginys (katilas) sumontuotas nesilaikant įrenginio montavimo instrukcijų, šildymo sistema, dūmtraukis ar elektros maitinimo linija įrengti netinkamai.
Reikalavimas atlikti garantinį remontą "Protherm" įrenginio vartotojas turi pareikšti serviso įmonei, su kurią yra sudaręs garantinio aptarnavimo sutartį.
Garantija netaikoma gedimams kuriuos sukėlė:
sąlygų ,išdėstytų katilo montavimo ir eksploatacijos instrukcijoje nesilaikymas
netinkama ventiliacijos sistema katilo aplinkoje
netinkamas elektros maitinimo linijos įrengimas
agresyvi, neleistinai drėgna ar dulkėmis užteršta aplinka
nekokybiškas kuras
elektros įtampos šuoliai, mechaninis, cheminis, šalčio (užšalęs šilumos nėšėjas katile) ar ugnies poveikis, netinkama termofikacinio ar buitinio vandens kokybė (užkalkėjus šilumokaičiui)
netinkamai įrengtas degimo produktų nuvedimo kanalas
natūralus kai kurių detalių nusidėvėjimas (pav. elektrodai, purkštukai).
Garantija netaikoma lengvai dūžtančioms detalėms, pavyzdžiui iš stiklo, plastiko, įvairioms lemputėms, saugikliams ir pan.
Garantiniu laikotarpiu sugedusios detalės serviso įmonės nuožiūra gali būti remontuojamos arba keičiamos naujomis.
Katilo darbo sustojimas dėl trumpalaikių elektros, dujų, vandens slėgio sutrikimų, neteisingai nustačius katilo darbo režimus nėra traktuojamas kaip garantinis gedimas. Katilo pakartotinį paleidimą privalo atlikti pats vartotojas vadovaujantis įrenginio instrukcija.
Katilo garantinis gedimas nesuteikia vartotojui teisės reikalauti suteikti ar kompensuoti alternatyvų patalpų šildymą, kol neveikia "Protherm" įrenginys.
Jei nustatoma, kad įrenginio gedimas yra negarantinis (įvykęs ne dėl gamintojo kaltės) "Protherm" įrenginio savininkas privalo kompensuoti serviso meistro sugaištą laiką ir transporto išlaidas.
Junkers garantinio sąlygos
Junkers garantiniai įsipareigojimai
Mes garantuojame nepriekaištingą savo gaminių kokybę ir nemokamai šaliname defektus, kurie
atsirastų garantiniu laikotarpiu tuo atveju, jeigu defektų priežastimi būtų nekokybiškos medžiagos, naudojamos šildymo įrenginyje arba montuojant šildymo įrenginio atskiras dalis.
Garantija negalioja dužioms stiklinėms ir plastmasinėms detalėms, tame tarpe kaitrinėms lempoms ir pan. Defektai pašalinami pasirinktinai – arba pakeičiant defektuotą detalę, arba ją sutaisant.Pakeistos detalės tampa mūsų nuosavybe.
Garantijos trukmė – 24 mėnesiai.
Ne vėliau, kaip 6 mėnesių laikotarpyje po įrenginio pirkimo datos, garantinio laikotarpio trukmė pradedama skaičiuoti nuo įrenginio pirmojo įjungimo (perdavimo eksploatuoti) datos.
Garantinio laikotarpio metu garantinės pretenzijos gali būti pateikiamos mūsų įgaliotai servisinio techninio aptarnavimo firmai arba mums, pateikiant garantijos taloną, kuriame nurodyta įrenginio pirmojo įjungimo (perdavimo eksploatuoti) data.
Garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jeigu įrenginį pagal galiojančių taisyklių reglamentų reikalavimus prijungė mūsų sertifikuotas asmuo arba mūsų įgaliota firma; tai patvirtina teisingai užpildytas garantinis talonas.
Garantijos trukmė nepratęsiama ir neatstatoma.
Garantiniai įsipareigojimai nenumato jokios žalos kompensacijos tuomet, jeigu ji atsirado esant 1 punkte nenurodytoms sąlygoms.
Garantija negalioja įrenginio eksploatacijos sutrikimų arba įrenginio apgadinimo atvejais, jeigu jie pasireiškė esant šioms sąlygoms:
nevykdant įrenginio eksploatacijos taisyklių
jeigu įrenginį įjungė (perdavė eksploatuoti), jį remontavo arba perdarė nesertifikuotas asmuo
jeigu naudojamas nekokybiškas (užterštas ar padidinto kietumo) vanduo
jei naudojamos nekokybiškos dujos; jeigu dujos įvade neatitinka reglamentų reikalavimų
jeigu naudojamas nekokybiškas oras, kuriame yra dulkių ir agresyvių medžiagų ar jų garų
svyruojant ar šuoliškai kaitaliojantis įtampai elektros tinkle
jeigu dūmtraukyje trauka nepakankama
jeigu pažeisti saugikliai arba elektros tinklo įvadas,
jeigu šildymo sistema sumontuota (šilto ir šalto vandens kontūrai prijungti) neteisingai
jeigu termostatai, perjungiantys taimeriai, slėgio ar šildymo reguliatoriai nustatyti neteisingai
neteisingai eksploatuojant įrenginį arba eksploatacijos metu atlikus netinkamus veiksmus
atsiradus įrenginio defektams ne dėl gamintojo kaltės
jeigu yra sumontuota ne JUNKERS automatika
jeigu prietaisuose su uždara degimo kamera (tame tarpe ir kondensacinio tipo katiluose) yra sumontuotos degimo produktų šalinimo bei oro pritekėjimo sistemos, kurių nėra JUNKERS produkcijos programoje, ir kurių JUNKERS nerekomenduoja.
Atmos garantinio sąlygos
Atmos garnatiniai įsipareigojimai
Jeigu laikysitės naudojimo, aptarnavimo ir priežiūros taisyklių garantuojame, kad gaminys visą garantinį laikotarpį atitiks nustatytas technines normas ir sąlygas t.y. 24 mėnesius nuo katilo per¬davimo vartotojui. Jeigu katilas turi termoreguliacinį ventilių OVENTROP Regumat, katilo korpusui garantija prailginama nuo 24 mėnesių iki 36 mėnesių. Garantija kitoms detalėms lieka nepakitusi.
Jeigu garantijos metu aptinkami gaminio trūkumai ir jie atsirado ne dėl vartotojo kaltės, gaminys privalo būti remontuojamas nemokamai.
Garantinis laikotarpis pratęsiamas laikotarpiu, kurį katilas buvo garantiniame remonte.
Dėl garantinio remonto vartotojas kreipiasi į šį servisą atliekančią tarnybą.
Jeigu katilas yra pažeidžiamas montažo metu tuo atveju išlaidas dengia firma, kuri atliko montažą.
Pasibaigus garantiniam laikotarpiui vartotojas remonto darbus atlikti gali patikėti taip pat serviso tarnyboms. Tačiau tokiais atvejais už remontą užmoka vartotojas.
Vartotojas privalo vadovautis naudojimosi ir priežiūros taisyklėmis. Nesilaikant naudojimosi ir priežiūros taisyklių arba netinkamai manipuliuojant gaminiu, arba naudojant netinkamą kurą prarandama teisė į garantinį remontą, o už remonto darbus moka vartotojas.
Katilo instaliacija ir eksploatacija privalo būti vykdoma pagal aptarnavimo taisykles. Yra būtina išeinančio iš katilo vandens temperatūrą palaikyti 80-90°C ribose, o grįžtančio į katilą vandens temperatūrą min. 65°C visuose režimuose.
Privaloma minimaliai vieną kartą metuose atlikti katilo, valdymo elementų ir jo konstrukcijos reviziją.
Viadrus garantinio sąlygos
Viadrus garnatiniai įsipareigojimai
Katilui – 24 mėnesius nuo katilo pardavimo dienos vartotojui.
Vartotojo katilo montavimą, garantinius ir pogarantinius remonto darbus gali atlikti tik serviso organizacijos, gamintojo akredituotos ir patvirtintos. Katilo „komplektacijos ir kokybės sertifikatas“ po serviso meistrų užpildymo tarnauja kaip garantinis talonas. Neužpildytas garantinis talonas nesuteikia gaminiui gamyklinės garantijos.
Katilui būtina atlikti kasmetinę periodinę techninę profilaktiką.
Vartotojas apie garantinius gedimus turi informuoti katilo pardavėją ar serviso įmonę telefonu.
Nesilaikant nurodytų taisyklių gamyklos gamintojos garantija nebus pripažinta.
Gamykla-gamintoja turi teisę daryti gaminio struktūrinius pakeitimus, nepažymėtus šioje instrukcijoje.
Gamykla-gamintoja neduoda garantijos šiais atvejais:
Kai gedimas atsirado neteisingai sumontavus arba neteisingai eksploatuojant gaminį.
Kai gaminys pažeistas transportavimo metu ar yra kitaip mechaniškai sugadintas
Atsiradus defektams dėl netinkamo gaminio sandėliavimo
YPATINGAI ATKREIPTI DĖMESĮ:
Apsauginis vožtuvas privalo būti sumontuotas kuo arčiau katilo ant paduodamo vamzdžio.
Tarp katilo ir apsauginio vožtuvo negali būti jokios uždaromosios armatūros.
ūtina saugoti špižines katilo sekcijas nuo staigių temperatūros svyravimų (užpildant veikiantį katilą šaltu vandeniu – galimas sekcijos trūkimas, kas tikrai nebus pripažinta kaip garantinis gedimas).
Rotex garantinio sąlygos
Rotex garantiniai įsipareigojimai
Gamintojas garantuoja nepriekaištingą savo gaminių kokybę. Garantiniu laikotarpiu nemokamai pašalina gedimus, atsiradusius dėl
gamintojo kaltės.
Garantija suteikiama tik tuo atveju, jeigu įrenginio montavimo, paleidimo –derinimo darbus atliko Rotex įgaliota įmonė,
vadovaudamasi nustatytais reikalavimais. Garantinius techninio aptarnavimo darbus turi teisę atlikti tik specialiai
Rotex įmonėje apmokyti ir atestuoti techninės tarnybos darbuotojai.
Šilumos siurbliams, talpoms, automatinio valdymo ir reguliavimo įtaisams bei kitiems Rotex įtaisams suteikiamas 24 mėnesių
garantinis laikotarpis (šilumos siurblio kompresoriui 60 mėnesių), su sąlyga, kad po kiekvieno šildymo sezono yra atliktas įrangos techninis
aptarnavimas, kuris nėra garantinio aptarnavimo dalis (garantinė prievolė) ir kurį ĮMONĖ atlieka VARTOTOJUI pagal nustatytus įkainius.
Tuo tikslu Rotex rekomenduoja pasirašyti aptarnavimo sutartį su įgaliotomis įmonėmis. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo
kitos įrenginio paleidimo dienos, bet ne vėliau kaip po trijų mėnesių nuo įrenginio pirkimo dienos. Jei įrenginys paleistas (t.y. atiduotas
eksploatuoti VARTOTOJUI) vėliau negu po 3 mėn. nuo jo pirkimo datos, tai garantijos terminas atitinkamai trumpinamas tokiu terminu,
kuris praėjo po 3 mėn. nuo pirkimo iki įrenginių paleidimo datos.
Papildomos garantijos galiojimo terminas nepratęsiamas ir neatnaujinamas.
Prašymas atlikti techninį aptarnavimą ir remontą garantinio laikotarpio metu gali būti
pateiktas Rotex įgaliotai įmonei, kuri atliko įrenginio montavimo ir / arba paleidimo ir
derinimo darbus. Šiuo atveju galutinis vartotojas privalo pateikti užpildytą garantinį lapą.
Garantija netaikoma visiems defektams ir gedimams, kuriuos sukėlė:
netinkama suskystintų dujų, skystojo kuro ir jo pėdsakų kokybė, neteisingas kuro
tiekimo vamzdyno įrengimas
netinkamas dujų slėgis, kurio dydžiai neatitinka techninėje dokumentacijoje
nurodytų reikšmių
atmosferos, chemijos ir elektros veiksniai ( pvz., elektros srovės įtampos
svyravimai)
klaidos projektuojant ir statant pastatus bei įrengimus
korozija (jeigu jos kilimo priežasčių neįmanoma paaiškinti jau egzistuojančiu
defektu, už kurį būtų atsakinga įrengimus sumontavusi firma)
natūralus tam tikrų detalių susidėvėjimas, pvz., purkštukas, užkūrimo elektrodai
netinkamas įrengimų aptarnavimas ar neprofesionalus elgesys su jais
neteisingas katilinės oro tiekimo ir dūmtakio instaliacijų įrengimas arba jų gedimai
nešvarumai katilinėje , dulkės, aerozoliai, agresyvi cheminė aplinka ir t.t.
netinkama termofikacinio vandens šildymo sistema ir armatūra.
netinkamas elektros tiekimas (įtampų svyravimai)
Garantija netaikoma dužioms detalėms, pvz., iš stiklo arba plastiko, įvairioms lemputėms ir pan. Garantiniu laikotarpiu sugedusios
detalės remontuojamos arba keičiamos naujomis. Pakeistos sugedusios detalės tampa firmos nuosavybe.